歡迎光臨 mystorytree|首頁(故事目錄)關於 mystorytree與我們聯絡|語言:English中文(简)

放鬆下來享受一些風味不同的故事。 多閱讀是提升英文能力的最佳途徑之一﹔好故事既賞心悅目又能加強您的英文理解力。

關於 mystorytree

Hi, I am mystorytree; I was born and educated in England and currently live and work in London.
I am a contract writer and editor for “http://earlybird.com.tw” website.
I like writing stories, and hope you will enjoy reading them.
The Chinese versions were translated by my bilingual colleague from the earlybird English website.

Hi,我是 mystorytree,在英國出生與受教育,目前在倫敦定居與工作。
我是 “早起鳥英語主題遊學園”網站的約聘作家與編輯。
我喜歡寫故事,希望您會喜歡讀我寫的故事。
中文版是由我在早起鳥英語網站的雙語同事翻譯的。

English version : mystorytree

123到台灣,吃喝玩樂請照過來。
百變趣味動畫秀
免費線上學習英文 
Earlybird Stories 早起鳥英文原文故事
There are many interesting and creative stories including short stories and serials, some with animation. They are suitable for everyone including beginners.